.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهریه‌ عجیب‌ برای‌ انتقام‌ از شوهر
زني جوان وقتي فهميد شوهرش به او خيانت کرده است به دادگاه خانواده رفت و مهريه عجيب و غريبش را که ۷۷۷۷۷ شاخه گل مريم است به اجرا گذاشت.

شمال نیوز: زني جوان وقتي فهميد شوهرش به او خيانت کرده است به دادگاه خانواده رفت و مهريه عجيب و غريبش را که ۷۷۷۷۷ شاخه گل مريم است به اجرا گذاشت.

به گزارش خراسان، اين زن که ناديا نام دارد و دو سال از ازدواج او با شوهرش شاهرخ مي گذرد ديروز به دادگاه خانواده شماره 2 تهران رفت و گفت مهريه اش را مي خواهد.

زن جوان در توضيح اين درخواستش به قاضي گفت: من و شاهرخ زندگي مان را با عشق آغاز کرديم و فکر نمي کردم روزي کار به اين جا کشيده شود اما حالا که او به من خيانت کرده است ديگر نمي توانم به زندگي ام با او ادامه دهم و مي خواهم با گرفتن مهريه ام به زندگي مشترکمان پايان دهم.

ناديا ادامه داد: زماني که پاي سفره عقد نشستم چون عاشق شاهرخ بودم و از طرفي به عدد ۷ و گل مريم علاقه زيادي داشتم مهريه ام را ۷۷۷۷۷ شاخه گل مريم تعيين کردم.

فکر مي کردم اين کار برايمان شانس و خوشبختي مي آورد اما حالا فهميده ام از ابتدا تصميمم براي ازدواج با شاهرخ اشتباه بود.

زن جوان درباره علت به اجرا گذاشتن مهريه اش گفت: مدتي بود به رفتار شوهرم مشکوک شده بودم و حس مي کردم با زن غريبه اي رابطه دارد. اوايل به رويش نياوردم اما وقتي چند نفر از دوستانم او را با دختري جوان ديدند و ماجرا را برايم تعريف کردند تصميم گرفتم کار را يکسره کنم و از او جدا شوم. حالا هم هيچ چيز نمي تواند من را از تصميمي که گرفته ام منصرف کند و شاهرخ بايد مهريه ام را به من پرداخت کند.

در پي اظهارات اين زن، قاضي احضاريه اي براي شوهر او صادر کرد تا در جلسه بعدي در اين باره تصميم گيري شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 فروردين 1392
مردان به وسعت نامتناهي نامردن،‌گدايي عشق ميكنند تا زمانيكه به تسخير قلب زن مطمئن شوند‌ اما همينكه مطمئن شدند، نامردي را در كمال مردانگي به جاي مي آورند!!!!!...... البته نوع مردها نه‌،منظورم از نوع نامردهاشه...
نا شناس 28 فروردين 1392
ای جوان ایرانی ! ای با فرهنگ ! ای مسلمان ! وقتی الگوی زندگی دین و ارزشهای دینی نباشد ، تبعات منفی و ناپسند مثل این قابل انتظار است ...
گیریم که 77777 شاخه گل را گرفتی !!! می خواهی چیکار ؟؟ بعدش چی ؟؟
نا شناس 28 فروردين 1392
حق همچين نامردهايي هست!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 27 فروردين 1392
بهتر بود این خانم مهریه اش رو ۷۷۷۷۷ بوسه میگذاشت.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.